Dering
Merhabalar,çoğu anne adayı gibi bende şeker yüklememi yaptırdım şükür normal çıktı🤗Zararı yok bilakis şekeriniz var ise öncesinde tedbir alınıyor,olumsuz bir durumla karşı karşıya kalmıyorsunuz ☺️
Uzman doktor görüşünü de bıraktım,izlemenizi öneririm ☺️