Sysesra Merhabalar sezaryen öncesi doktoor bizden neler istiycek ayın 16sında muayeneye gidicem o gün mü kovid testi falan yapacaklar bana? Birde benimle annem kalacak inşallah, onada kovid testi yaparlar mı daha önce yaptırmadım acıtır mı acaba genzi 🙈
42-AySe-07 Sysesra Canım kan ve idrar tahlili birde ekg istedi benden pazartesi gitmiştim cuma günü sonuçlarınla birlikte anesteziye git onay al gel dedi cuma günü gittim anestezi onayı aldım dr gün verdi 18 ağustos covit testi ve yatış 19 ağustos sezaryen dedi refakatçi için bişey söylemedi
Canfat Ben devlet hastanesinde doğum yapıcam fakat bana covıd testi falan demediler anestezi uzmanına gözüktüm ekg kan tahlillerim yapıldı günümü verdiler okadar başka da bişey demediler 🤷♀️
42-AySe-07 Canfat Canım sana da mı bir gün öncesinden yatış verdi yoksa direkt ameliyat olacağın gün mü gel dedi
Sysesra Canfat Oh ne güzel ya hiç belirtimiz biseyimiz yok çok şükür oyuzden bakmalarina da gerek yok aslinda
BesteBelit Canfat hangi devlet hastanesi acaba? Devlet hastanesinde önceden ne şekilde olacağı belli oluyor mu doğumun?
Sysesra 42-AySe-07 Senle aynıyız😍 cuma günü ikimizde kontrole gidecektik ben gittim onumzdeki hafta hastanede olmadığını sonraki hafta pazrtesi yani 16sinda gelmemi istedi o dediğin tahlilleri yaptrcam galiba anestezi öyle goruscem fln Çarşamba ameliyat günüymüş bende Çarşamba doğum yapcam insllah😍
Sysesra 42-AySe-07 Aa bu arada neden yatış tan bir gün sonra ameliyat dedi yani neden aynı gün yapmıyo doğumu
Canfat 42-AySe-07 canım bana hiç yatışla alakalı bişey demediler yarın doktora gidicem tekrar bakalım ozaman bişey diğceklermi bilmiyorum sadece 12 saat öncesi yemek yemeyin dediler okadar anestezi uzmanıda 8 saat önce yemesen yeterli dedi
42-AySe-07 Canfat Hepsi bi değişik bana da kontrole gel falan demedi 4 günde 1 acilde nst çektir 18inde de gel yatışını yapalım dedi
19ida19 Bende devlette yapıcam ama normal dogum olcak devlet diye cok endişeleniyorum yaa ne zaman dogucak onu bile bilmiyorum kafamda bırsuru sorular😏
BesteBelit 42-AySe-07 ben de Antalya’dayım. Eğitim Araştırmaya gidiyorum. Doktor Burcu Aykan, ancak o bana doğum zamanı hangi ekip varsa onlar giriyorlar doğuma dedi. Sizin nasıl oldu?
42-AySe-07 Sysesra 😍 süper Allah yardımcımız olsun inşallah 🤲 benim çok saçma testleri neden 10 gün önceden aldılar bilmiyorum 🤣
42-AySe-07 Sysesra Şuan onu çok merak ediyorum :) birkaç kişi birgun önce yatış veriyor ama yatırmıyor kovit testi alıp gönderiyorlar dedi bakalım ne olcak inşallah bana da öyle yapar
Sysesra 42-AySe-07 Geride bırakacağım çocuğun varsa daha zor olcak ya bende birkaç kişiden duydum sezryanda 2gece 3gun hstanede tutuluyormus hemen kızım geldi aklıma bensiz nasıl durcak diye
42-AySe-07 Kuzenim doğum yaptı birgun yattı ertesi gün çıkardılar muhtemelen öyle yaparlar diye düşünüyorum virüsten dolayı durdurmuyorlarmış fazla
Sysesra 42-AySe-07 Galiba şehirden şehire degisiyo bakalım bizim doğum seruvenlerimiz nasıl olacak inşallah doğum yapıp ertesi gün erkenden çıkarız