Caglaluna Merhaba canım hamişler 🥰 nasılsınız? Ben biraz rahatladım sanki. Mide bulantılarım azaldı. Artık yavaş yavaş bişeyler yiyebiliyorum 🤲🏻
Merveee34 Caglaluna kız napıyon kendi kendine nazar değdircen 🤣🤣 bende öyle dediğim zaman tekrar başlıyordu bulantılarım 🤦🏻♀️
esratpl Caglaluna pek bulantım olmadı başından beri ama başka sıkıntılarım var:( Mesela kabızlık 😭 3 gün önce de serklaj oldum..
cokbilmis Caglaluna esratpl [silindi] nurbanuerdogan gbyalcin tugbaurkmz PEKİ hanımlar karnınız çıkmaya başladı mı? 🌸
Caglaluna Merveee34 haha😂😂 ayyy doğru diyosun ama bi heyecanla yazdım işte 😂Allah hepimize rahat dönemler huzurlu hamilelikler nasip etsin 🥰
Caglaluna Merveee34 yaaa çok haklıymışsın bu postu açtım ve mide bulantılarım geri döndü 😂😂 hemen aklıma geldin 😩😩😩 bundan sonra susup oturacam 😂
Caglaluna esratpl yaaa kıyamam 🥺 inşallah kabızlığın geçer 😔 kuru kayısı iyi geliyor çok su iç canım. Allah yardımcın olsun❤️
[silindi] Caglaluna Haklısın zaten artık okumayacağım😰 Bu arada benim de birçok rahatsız edici belirtim geçti. Artık daha sakinim çok şükür ya❤️
gbyalcin nurbanuerdogan ben de 15. Bende de oluyo geçen haftadan beri. Doktorum çok ağrı varsa gel bakalım ama az ağrı olması normal bebeğin büyüyo dedi 😂
Tuba_2013 nurbanuerdogan ya merhaba bende 14+5teyim ara ara benimde kasık ağrılarım oluyor ve karin ağrısı oluyor doktorunuzla konustunuz mu bu durumu acaba neden oluyor 🙄
Yeniyim nurbanuerdogan benimde 3 ay bitti rahatsizliklarim oyle basladi 2 gün kaşık agrım oldu bugünde karnım sancılanıyor
Ruzgarperisi Caglaluna Gecen 3-4 gün mide bulantim durmustu. Sevindim bende. Dün ve bugün sabah yine kustum.14+0 hamileyim😒