Kızlar üç gebelik kaybı sonrasında süpriz bir şekilde gebe olduğumu öğrendim evet süpriz çünkü reglim geçtikten iki gün sonra yaptırdık negatif cıktı 9 oldu hala regl olmadım yine beta verdik 18.7 cıktı gebesin dedi doktorum ama kimyasal da olabilir . 2 gün art arda kan verdik iki katından daha yüksek katladı doktorum artık beta takibini bırak önümüzdeki hafta ulturasona gel dedi . Ama neden adetim 9 gün geçtiği halde düşük değer cıkmıs olabilir ki başınıza geldi mi sizin de