Sedaozel 21 haftalık hamileyim, zaten geç hissetmiştim hareketlerini, şimdi 2 gündür hiç hareket yok biraz stresliydim onunla alakalı olabilir mi arkadaşlar bu durumu yaşayan var mı ilk gebeliğim bu arada korkmam gerekir mi yardım lütfen
Yenianneadayi2208 Sedaozel hareketleri saha düzene girmediğinden endişe edilecek bir durum söz konusu değil 28. Hafta itibariyle düzenli hareketlerini hissedersiniz. Boşuna strese girmeyin
Bebegim- Sedaozel bu haftalarda bir anda yavaşlama olabiliyormuş. Endişe etmeyin hiç. Gün içinde 10 kez hissedebiliyorsanız hareketlerini sorun yok diyor doktorlar. Sağlıklı doğumlar olsun hepimize🍀
AnnesiyimM53 Sedaozel çok normal aşkım korkma bndede oldu o onun hareketleri düzensiz şuan içini ferah tut ama çok takıyorsan git bi dr a
Merve_0109 Sedaozel Canım korkma bende arada hissetmiyorum bol su iç ve sesiz bir odaya geç sol tarafına uzan bir tane çikolata ye sadece bebeğine odaklan eminimki sana geri dönüş yapacak
Sedaozel Bebegim- 10 kez hiç hissedemedim malesef ya ama herkes normal demiş yarın bi sağlık ocağına gidip kalp atışını duymak iyi olacak benim için teşekkür ederim 🙏
Sedaozel Merve_0109 evet canım çikolata demişlerdi ben de yedim yine de hareket olmadı o yüzden endişelenmiştim teşekkür ederim 😘🙏
Hafsaramazan Sedaozel haftana göre normal canım ben de o haftalardayken 4 gün hissetmemiştim hareketleri düzene girmedi o yüzden ama çok kafaya takiyorsan git bı muayene ol bence hamilesin birde hayatından stresi çıkart derim 😉
Sedaozel Hafsaramazan evett ya gereksiz stres yaptım canım pişman oldum kötü düşünmek stres bana göre değildir normalde ama yaptım bir hata umarım her şey normaldir olmazsa hemen bi hastaneye görünürüm 😘
Sevgikaya1525 Sedaozel harketleri dha düzene girmemiş çnkü gayet norml şuan ama tabi korkuyorsan içim rahat etsin diorsan git doktora cnm ama gayet norml bizimde öyleydi
QOH Sedaozel stresliyseniz bebeklerde hareket azlığı olabiliyor,onlar da hissediyorlar çünkü.Benim geçenlerde hiç hareket etmiyordu çikolata yedim soluma yattım 40dk bekledim yok 3. Gün oldu artık doktoruma yazdım hemen gel dedi o zaman 30. Haftaydı.Ultrasonla ile baktı sonra nst bağladı acaba ben mi hissedemiyorum yoksa hareketsiz mi diye(normalde geceleri beni uyandırır hareketliliği o derece sert vurur).Bebek aşağı inmiş ve makat gelişli duruyormuş onun için çok hateket etmiyormuş.Böyle şeyler de olabiliyormuş ama tatlı bir şeyler yiyip solunuza yatıp 30dk beklediğinizde hala hateket etmezse doktorunuza haber verin.
Sedaozel QOH tamam canım çok teşekkür ederim dediğini uygulayacağım bugün, zaten yarın doktora gideceğim yine hareket olmazsa. Bilgilendirrdiğin için teşekkür ederim strese yer yok 💪🏻👍🏻😘
Sedaozel Basceldan evet canım yarın ilk işim doktora gitmek olacak ben endişelendim tecrübem de olmayınca yaşayanlardan güzel şeyler duyarım belki diye sormak istedim genel anlamıyla biraz rahatladım açıkçası 🙏
Aryapoyraz Sedaozel merhaba bu haftalarda gün icinde hissedememe sebebiniz bebeğinizin büyüme hormonu uyurken salgılanır büyümekle meşgül uyuyor 🙈gece daha cok hissedebilirsiniz ondada malesef biz uyuyor oluyoruz
Sedaozel Aryapoyraz evet genelde ben yavaşladığımda o harekete geçerdi özellikle geç saatlerde 😊 inşallah büyüyordur canım teşekkür ederim 🙏
Aryapoyraz Sedaozel öyledir canım icini ferah tut bebiişler anne karnında 19 20 saat uykuda oluyorlar 🥰