Merhaba kızlar aşımı oldum sonraki gün hamile olduğumu öğrendim… Doktorum 2. Dozu olma 3. Aydan sonra ol demişti .. şuan 11. Haftamdayım. Ama kafam çok karışık. Hem hamileler için yeterince bir araştırma yok. Hemde 3 ay sonra 2. Dozu olmam bi yararı yokki .. şimdi olsam boşa olmuş olcam ve bebeğime bi zararı varmı bilmiyorum.. varmı böyle bir durum yaşayan ve ne yapmayı düşünüyorsunuz ?