sedaskan bana biraz israf olarak geliyor. Bir de o an senin bebegin hatta esin arasında oZel bir an herkesle paylasmaya gerek var mı bilmiyorum.hatta herkesin de cirkin oldugu bir an.sen dagılmıs cocuk kanlı esin aglamaklı.bilemesim.iila istiyorsan dogumdan sonra bebisin de biraz buyur beraber zumrutte falan cektirirsiniz.