Bende içiyordum hatta hamile olduğunu bilmiden baya da arttırmıştım o zamanlar öğrendim ogün hiç birşey yokmuş gibi devam ettim içmeye ertesi gün 5 tane içtim ikinci gün 3 tane içtim ve öyle bir pişman oldum bir arkadaşım hamileyken bırakamamıştı ve çocuğu doğar doğmaz 3 kez kalp ameliyatı geçirdi çok riskliydi o geldi aklıma birşey olsa ne yapacaksın nasıl başedeceksin vicdan azabıyla diye başkasını azarlar gibi kendimi azarladım! Çok sert ve ağır laflar ettim kendime o an dan beri içmiyorum ve istemiyorum bile doğumdan sonrada içmeyeceğim inşallah! Ben hep çok kızdım zaten kendime sigara içerken dedem kanserden ölmüş amcam kanserden öldü babam kanserden ve kalpten çekiyor bu yüzden hep iradesizliğime kızıyordum çok şükür kurtuldum! Belki faydası olur diye yazıyorum uzun oldu ama bırakamayan arkadaşlar için özellikle yazıyorum! ben bırakmayı çok istedim hele hamile kalınca biz ailecek kanserden çok çektik ve işin kötüsü dede amca baba yani kısacası genimizde var bizim malesef, hemde amcam sigaranın içkinin tadını bilmezdi!!! Ben; benim yaşadığım zor günleri çocuğuma yaşatmak istemiyorum! Kaderimde varsa tabiki boynum kıldan ince ama kendim çağırmamalıyım bu illet hastalığı! Hastane kapılarında, palyatif bakımda, kemoterapi ünitesinde, onkoloji kuyruğunda, yoğun bakımda beklememesi için elimden geleni yapmaya karar verdim ben! Ben 4 yıldır bunlarla yaşıyorum hatta bir bebeğimi bunlarla baş etmeye çalışırken düşürdüm! Allahım ömür verirse bebeğimi sağlıkla kucağıma alıp onun için elimden geleni yapmak istiyorum!