Selam kizlar Perşembe günü hastaneye yattım idrar yolu enfeksiyonu nedeniyle hala hastanedyim persembe günü idrar kültürü vertim çıkmamış o günden beri hastanedyim damardan antibiyotik tedavisi veriyolar idrar kültürü çıkınca ilaç yazıp cikarirlar mi yatırır kar mı başına geken var mı enfeksiyon kanada gecmis bu arada sabah vizitede kanda değişiklik yok dedi hemşire . Kukture göre mi haraket ediliyor ? Bilgisi olan yardımcı olabilir mi