Yani 3 ay beklemeye gerek yok sanırım 🙈 çünkü doktorlar 3 ay diyor ya en az.. Ben dün çıktım hastaneden. 6 haftalık tı bebiş ve düşürdüm… Aslında 3 yasında oğlum var ama 3 senedir 2. Çocugu istiyordum.. Eşimi ikna ettim ki o da nasip olmadı.. Eşimde simdi görevde.. 2 hafta sonra gelecek.. Ve ben açıkcası yine çok vakit kaybetmek istemiyorum.. 1 ay beklesek sanırım çocuk olur.. Tek korkum ya olmazsa…