Delicesareti papatya56 Çarşamba’dan bu yana 4 gün geçmiş 4 katı artması gerekiyo yani 9*4 36 eder senin ki 38 çıkmış gidişat iyi gözüküyo canım 2 gün sonra tekrar ver 😊
[silindi] papatya56 düzenli şekilde artmış 2 günde bir 2 katı artış olursa sıkıntı yok ama sanırım sizin çok yeni bir gebelik inşallah en kısa zaman keseyi ve bebişi görürsünüz