Aslgnldmr Kızlar sezeryandan sonra sarkmaları önlemek, rahmi toparlamak için hangi korseleri önerirsiniz? Önceden kullanan var mı benim karşıma cıkanlar hep normal korse gibi ameliyat yerini acıtıcak gibi duruyor 🤷🏼♀️
Pamuk1704 Aslgnldmr Bu ayın 19 unda sezeryan ile doğum yapıcam doktoruma sordum bir hafta sonra takabilirsin medicallerden cırt cırtlı korse al dedi ama ben bel destekli olanlardan sorucam medicale yoksa owli sipariş edicem ama doğumdan çıkınca normal şal aldım az kalın olanlardan ondan sarıcam hafif şekilde 4-5 güne Korseye geçicem
Vahideozturk2 Ben de bu konuyu merak ediyorum, benim daha doğumun nasıl olacağı belli değil, normal doğum sonrası da korse takılıyor mu karının toparlanması için?
Aslgnldmr Gizmom şalın sağlıklı olacağını düşünmüyorum ya sezeryan için özel korseler varmışta ben bulamadım. Zaten yeterince çatladık bari toparlasın 😀
Denizyildizii Mom789 bende yamuna almak istiyorum şuan fiyatı çok pahalı indirime girince alıcam. Memnunmusun peki
Mom789 Aslgnldmr evet ameliyat gece oldum sabah kontrol yapildi taktim agri sizi vardi ama korse takmasanda karnina ufacik bwstirdiginda aciyordu organlar icerde fikir fikir dolaniyordu resmen saga sola yatmaya calistigimda sanki tjm organim saga sola kayiyor gibjydi ama taktim valla hemde dus harici hic cikarmadim zaten tek basima takamadim o kopcalari dar aldim sıksın diye ama 20.gun isimi halletti cikardim