Ozlem2206 Güzel anneler merhabalar 7+4 deyim 1 haftadır kabızlık sorunu yaşıyorum neler yapabilirim rahatlamak için karnım taş gibi oldu artık
AnnelikHayali Ozlem2206 aç karna kayısı, kuru incir yiyip üstüne bir bardak ılık su içebilirsiniz. Hurma da sizi rahatlatır.
Esmabozkurt Ozlem2206 ilk hafta bends cok çektim kayısı hurma denedim iyi geldi sonra komsum dedi 2 yemek kaşığı zeytin yağı iç daha rahat edersin Allah razı olsun ondan kabızlık hicbirsey kalmadi afedersin baya rahat yaptim tuvaletimi😊
Seda_nrr Ozlem2206 Canım benimde o haftalarda çok kötüydü.Sabahalrı aç karnına kefir içerek buldum çözümü
Aryapoyraz Ozlem2206 doktorunuza iletin bu durumu bende kayısı vs hicbir işe yaramadı ilaç kullandım kendinizi de cok zorlamayın ıkınma yasadığınız icin cokta sağlıklı birsey değil ilk haftalarda
Esmabozkurt Ozlem2206 yok 4 gun tek içtim Allah a şükür bir daha kabız olmadim ama ben arasira içiyordum belki ondan hic olmadim