Sdtcnts prospan şurup tamamen bitkisel içebilirsin ve ventolin kullanabilirsn ben covid olmadım fakat çok kötü balgamlı öksürüyordum be çıkaramıyordum sancılarım bile başladı hastanede yattım 2 gün o sürede bana buhar verdiler doktorum antibiyotik yazdı omu 1 hafta kullandım sonra baya balgam atıp öksürüğüm kesildi şimdide ara ara öksürüyürum son olarak elma kabuklarını kaynat suyunu iç oda rahatlatıyor süt balgam yapıyor onu içmedim ben böyle 10 günde rahatladım