cms_13 Ben hala da yasiyorum 35+3 um bütün sorunlar 30. Haftadan sonra başladı ayak agrisi ayak şişkinliği kaşık agrisi bel ağrısı uyumakta zorluk dönmede zorluk kalkmada zorluk krapm zaten gebelik başladığından beri var yani normal canim Suan sanki 1 saat sonra dogum yapacak gibiyim o kadar belim ve kaşıkların agriyi