cms_13 Kızlar merhaba 32+6 haftalığım geceden beri bel ağrım var yaşayan var mı bu haftalarda ? Normal mi acaba
Derya cms_13 gittikçe yükünüz artıyor ve vücut yapısı olarak önde bir yük var bu sebeple ileriki haftalarda da bel ağrısı çok çok normal🌸
minikprensimmm123 cms_13 Bana doktorum normal dedi canım yük arttığı için bel ve kasık ağrıların olacak dedi bende 30+6 dayım
minikprensimmm123 cms_13 Bana doktorum normal dedi canım yük arttığı için bel ve kasık ağrıların olacak dedi bende 30+6 dayım
minikprensimmm123 FigenArtrk Ya bende oluyor o cuma günü doktora dedim yalancı sancılar başlar artık dedi 30+6 dayım
cms_13 minikprensimmm123 şehir dışındayım eşimin işinden dolayı doktorumuz Mersin’de aradım yalancı sancı olabilir ama her ihtimale karşı nts yaptır öyle konuşalım dedi hastaneye gideceğim yani
FigenArtrk minikprensimmm123 Benim 33. Haftamda adet sancilari bel agrisi cekiyordum sabah iyiydim eşimin zorlamasiyla doktora gittik sancin var bebek baski yapiyor dedi serum verdi progestan ilac yazdi kendini yorma yüruyuş bile yapma demisti tabi kişiden kişiye değişiyor durumlar
Sabriyeinall cms_13 32+2 yim ve geçmek bilmiyor gittikçede artıyor sürekli kütletme hissi oluyor bende ama tabiki yapmıyorum
Sevgikaya1525 cms_13 gayet norml gittikçe ağırlaşıyoruz ve yalancı kasılmalar oluyor yani çok ama çok norml
cms_13 FigenArtrk evet gittim teşekkür ederim bol su iç ve dinlen dedi çok şükür kötü bir durum yokmuş 🙏🏻