Benimde 2. Bende hic bisey hatirlamiyorum uzun süre sırt üstü yatınca belime kalcama kramp giriyo nstde yarım saatten fazla kaldim doktor uzun istiyomus tahlil yaptiricam diye ac gidiyorum cocuk uyuyo onu uyandirmaya ugrasiyoz uzuyoda uzuyo 😒 ben bildigin iki büklüm cıkıyom odadan zaten herseylerim eksik magnezyumdur calsiyumdur daha hareketliyim 2. de ama ilk hamilelikte daha cahil oluyomus insan simdi biraz hareket etmesin bebek korkuyorum.