Hilkatkaradagli deryakadri Bizim de minnoş bir erkek küçük doğacak ama olsun sağlıklı olsun da ❤️🐣🌸Maşallah 🧿
kelebeklerdeniz23 Hilkatkaradagli ikiz bebişler cnm o yüzden planlı sezeryan olacaktı zaten. dün kontrole gittim hafif sancı çıkınca dr haftaya c.tesi için sezeryan günü verdi heyecan dorukta 😬🤭
Ilayda11 Hilkatkaradagli ben sezeryan olucam biraz erken gelebilir bebişim 🥰🥰 saglıcakla gelsinler Baska istegim yok 🥰 yasadıgınız sorunlar var mı bu haftalarda
Hilkatkaradagli Ilayda11 Evet cnm bebek doğuma hazırlanıyor kasıklarıma arada şiddetli ağrı giriyor bir süre sonra geçiyor bel ağrısı kalça ağrıları hep var zaten bunlar benim 🙂Bide çok kaşınıyorum neden acaba ?Sizin ne gibi ağrılar var
3MelekAnnesi3 Hilkatkaradagli bende 36+0 kavun olduk🥰 kaç gram bebiş 35+5 te 2300 dediler benimkine biraz minyon olcak ilk oglumda 2900 dogmustu 🥰
Hilkatkaradagli 3MelekAnnesi3 Benim en küçük kavun cnm 35+2 de 1850 Gr dı aniden gelişim geriliği başladı cnm yakın takip benim şekerde var bakalım hayirlisi ama herşeyi normal gününü Beklicez dedi ins gününü doldurur bari belki bikac yüz gram alır 🐈🙂
ftmnr_drgt Arenn Aren Hanım isminiz çok güzel evladımız için düşündük çok beğenmiştim şimdi arminde karar kıldık erkek ve kıza uyuyor, şuan 10+5iz 🍓
Arenn ftmnr_drgt benim kendi ismim degil oglumun ismi metin aren 😊 cok severek koymustum bende simdi dogacak oglumunkinide can bartu koyduk :) sizin isimde cok hos gule gule saglikla kullansin ismini minik kuzular 🥰
Tubis2021 Hilkatkaradagli biz geçen hafta kavunduk pazıya terfi etmişiz sırada ne var merak ediyorum 👶