Ilayda11 ben saçma buluyorum onları hem herkesin düzeni var eşim rahat edemez gün içinde gelip gider ben o sırada işlerimi hallederim birqz uyurum. Arkadaşım yeni doğum yaptı doğumunun 3. Günü bebekle gezdiler, daha 40mı dolmadan her gün bebeğini gezdirdi 😂