Sibel87 Selam bayanlar..isim konusunda çok kararsızım ilk kızımda hemen karar vermiştik defne kızımın ismi.Düşündüğümüz isimler şimdilik ,simay,beren,Eda 🤷♀️
210696 Beren güzel bi isim anlamı da çok güzell benim kızımın ismi Minel. ikinciye kız olursa, Mirel, Bade, Berfu gibi isimler koymayı düşünüyorum.