umutluanneadayi Üzmek istemem ama kuruma çizgisi o adetin geçerse tekrar yap derim benimde aynısı olmuştu çünkü 🥺
muzicemsu Boncuk123 bu değilde hızlı test al tekrar dene anlamadım kzuum varmı yokmu ama inşallah vardir
annesinin_beybisi Boncuk123 bence hamilesin ben 4 senedir bu testlerden yapıyorum bir umut sabaha kadar bekletiyorum saha 1 kere böyle bir çizgi çıkmadı başkalarında kuruma çizgisi nasıl çıkıyor hayret ediyorum 😀
Selen37 Boncuk123 benimde adetime 1 hafta varken negatif sanıp attığım test 2 saat geçince böyle olmuştu. Ve kan verdim 19 çıktı hamileymişim 🌺
Pembepanterr Boncuk123 İlk 10 dk cıktıysa kuruma cizgisi değildir gebe olma ihtimaliniz olabilir 🌸 bide canım ojene takıldım kız one parmağına sürmüşsün ojeyi tırnağına değil 😂
Ece003 Boncuk123 akşamdan sabaha kadar beklediyse geçersiz sayılıyor 2-3 gün sonra yeniden yapın ve 10-15 dk sonra bakın geçerli olan odur
Myworld34 Boncuk123 evet bu kuruma çizgisi benim iki aydır seninkinin aynısı testim böyle çıkıyor adet oluyorum güvenme bu teste bana da herkes hamilesin demişti heveslendim sonu hüsran.