Sanem01 ben 5 gün önce dişçiye gttim antibiyotik verdi 5 gün kullan dedi geçti kadın dgm uzmanmda onayladı eğer gecmesse agrın iğne yapıp o dişi kazıcam dedi rötgen çekmeden tabi, ki benim 8. Aym btti ilk ve son trimestir olmaması gerek diyolar ama mecbur kalınınca gidilmesi gerek her kaçıncı ay olursa olsun , çekme derim boşuna