Kızlar bugün 18+2 deyim ilk gebeliğim16.haftanın ortasindan itibaren bebeğimin hareketlerini gözlemlemeye başlamıştım balık kayar gibi hatta bazen kaydiğinda karnımın o tarafında bir yumru şeklinde dokunabiliyordum da ama 3 gündür hareket vs hissetmiyorum. Yakın bir zamanda 5 aylık bebeğinin karnında kalbi durduğunu öğrendigim bi tanıdığım oldu iyice korkmaya başladim.
Kayınvalidemler geldiler şu sıralar biraz hareketliyim kendi hareketimden mi hissetmiyorum diye düşünsem de uzanınca da hissedemiyorum artık. Tecrubeli olanlarinız var mı bebeği harekete gecirecek bir yiyecek içecek var mıdır? Hastanem de uzak ha diyincd gidemiyorum