anneoluyorummm_ Zeynepp97 doktoruna sor gerekirse muayene ol yinede ama o haftalarda kasık ağrısı adet sancısı vb ağrılar oluyor normaldir
elfmoom Zeynepp97 doğum olana kadar hep yaşayacağız bunları :) özellikle ilk 3 ay da:) yine de içiniz rahat etsin doktorunuza bir sorun