Merhabalar 14 haftalık gebeyim geçen hafta ikili test yaptırdık, lakin aynı doktora randevu bulamıyoruz. Dışarıdan da şu bilgi geliyor hep kulağımıza test sonucunu sadece ikili testi yapan doktor verebilir diye. Doğru mu bu başka doktora gitsek aynı kurum içinde böle mi oluyor ? Aydınlatırsanız seviniriz. Teşekkürler