Ozlem34056 Samsun atakumda denize girmek istiyorum bugün eşim ve 2.5 yaşında çocuğum var nasıl orada hava var mı denizde olanlar Amasya’da gelicez de ondan önceden sormak lazım diye düşündüm
Ruyaruya12_ Ozlem34056 hava yağmurlu canım , denizlik değil ki normalde de Atakum çok dalgalı olur kolay kolay deniz havası olmaz :)
Seminn Ozlem34056 atakum da denize girmek çok iyi değil derler engiz felan vardı havalar düzelince oraya bi bakın isterseniz
Denizcyc Ben Samsunluyum ama Samsunda çok az denize girişimidir. Engiz tarafları yine bir derece daha iyi ama Samsun’un denizi hem çok dalgalı hem de yosunlu oluyor. Samsun yerine Sinop’a gitmenizi tavsiye ederim. Tabi hava güzel olduğunda 😊
Ozlem34056 Denizcyc ah kzuum amasyaya yeni geldik aracımız yok zaten sinopa gitmek 5 saat yolda geçer zaman samsun daha yakın hava kötüymüş gidemeyiz bu yaz böyle.bitti daha ayağımızı suya sokmadik