yunusemreninannesii 3 cm açılmayla gittim 4,5 cm gelince epidural’i yaptılar. Sonrasında hızlı gelişti her şey ağrı yoktu bende ama hissediyordum baskıyı. Yalnız kişiden kişiye göre değişiyor diye biliyorum. Benim hem açılmamı hızlandırdı hem de çok güzel bir doğum gerçekleştirmemi. Kendimi, vücudumu dinleyip doğumhaneye indikten 14 dk içinde 3 ıkınma da doğurdum. Suyumu da odada doktorum patlattı sonrası geldi zaten.