Allahneverdiysee Özelde 16 haftalıkken cinsiyeti öğrendik doktor detaylıda daha net öğrenirsin dedi. Acaba 16 da öğrenip ayrıntılı ultrasanda cinsiyet değişimi yaşadınız mı ?
iki_prenses_annesi Allahneverdiysee Bende tam 16 haftada öğrendim ayrıntılı da aynısini dedi değişmedi benim 🌹
Tupanne Allahneverdiysee bana da önce erkek dedi sonra da %100 kız dedi 😂 ben de merakla detaylıyı bekliyorum 😂
Seross10 Allahneverdiysee bende özelde 2 gün önce 15+3te öğrendim detaylıyı merak etmiyor değilim %80 erkek dedi doktor ama değişen de oluyormuş
[silindi] Ben 18. Haftaya kadar bekledim %90 kız dedi 19. Haftada %100 erkek dedi güvenemediğim için ay sonunda detaylıya giricem onu bekliyorum
[silindi] Allahneverdiysee özele gittim ben ama detaylı ultrasonu devlette yaptırıcam bakalım orda ne diyecekler 🤷🏻♀️
Seross10 Allahneverdiysee haftaya 3lü taraması var orda da bakıcak devlette ki doktorum merak ediyorum tutucak mı 😁 sağlıklı olsunda ama insan merak ediyor eşim diyor cinsiyetini bilsek kızım oğlum dicez simdi ben bu çocuğa ne diyim diyor😁😁😁😁
Ozlemkuscu58 Allahneverdiysee bize hem devlet hem özel ilk erkek dedi canım 4 sonra kız olduğunu öğrendik 😀