Günaydıınn. 40+4 olduk 40. Haftadan beri acilde kontroller yapılıyo, bugün yine gidicez bana da şans dileyin benim oğlan gelmek istemiyo 😔 her gidişimde bütün gün beni tekmeler içinde bırakan bebe nst ye girdiğimde inat yapar gibi uyuyo bu sefer serum üstüne serum hareket etsin diye. Bi yandan doğumdan deli gibi korkup bi yandan da artık gelmesini istiyorum 😔