2 gün önce suniyle doğum yaptım 4 cm acilma ile gittim sancım çok fazla olmadığı için suniyle desteklediler öğlen 1de takıldı 6:48 de oğlum kucağımdaydi.İlk hamileliğimde hiç sancı açılma olmadan suni aldım 13 saatte doğurmuştum evet ilk başta hafif veriyorlar pek zor olmuyo ama son 2 saat ağrılar şiddetleniyor korkutmak istemem kolay değil tabiki canından can çıkıyor sonuçta ama doğum bittikten sonra yeni doğmuş gibi oluyo insan 🥰