Ilkayy bende de var risk, geçen hafta cumartesi rahim ağzı kısalığı oldu 18e düştü yatış yapıldı serum falan fayda etmedi 12ye düştü, cumartesi serklaj oldum acil, o yüzden bana erken vurdular erken doğum olursa ciğerleri gelişsin diye. Sizin neden erken doğum riski var acaba.