Ceri5 Benim vardı, her ay iğne oluyordum 18 yaşından sonra ağrısını yaşamamaya başladım öncesinde yazmayla sarıyordum ayağımı ağrısından zorlanıyordum. Geçti galiba ağrımıyor artık
Ceri5 annesinin_beybisi bu doğru olmaz zaten her yerde vurmuyor iğneyi, test ölçümü yaptırmalısınız ondan sonra doktor verecektir zaten çözüm bu iğne çünkü
Mavi34 annesinin_beybisi öyle yapma.baya ağır bir iğne penisilin gurubundan alerji felan da yapabilir. Iyi bir romatoloji doktoru veya dahiliyeci bulup görün bence. Ben hem o dönem bademcikleri aldırdım sıkıntı yaratıyormuş eklem.romatizmasinda hemde.kardiyolojiye de görünmek gerekiyor bilgin olsun
alazzeyneperva annesinin_beybisi çözümünu bulamadım ve tam teşhis de koyduramadık var bisey igneler egzersizler yaptım bana mısın demiyo hamilelikte bi süre riskten dolayi hareketsiz kaldım ölüyodum ağrılarımdan ne kremler ne yağlar bana mısın demiyo uykudan uyaniyorum ellerimden tut tırnaklarım her yerim tutulmuş oluyo açılana kadar ne acılar cekiyorum heleki şimdi ödemde var sabahlari ilk bi saat biseyler tutmakta çok zorlaniyorum
annesinin_beybisi alazzeyneperva seninki baya ilerlemis canım ya ekmek , abur cubur, tatlı , içinde maya olan herşey ,hazır gıdalar bunlardan uzak durman lazım ben 3 ay diyet yaptim ağrılarım kesildi diyeti bıraktım dahs kötü oldum bugün yeniden başlıyorum
annesinin_beybisi Ceri5 bulunduğum şehirde romatoloji uzmanı yok ortopedi ve fizik tedaviye gittim ikisi de filmlerde falan birseu yok dedi ama crp değerim her ay normalin 4_5 katı yüksek çıkıyor ve agrilarim da var
annesinin_beybisi Mavi34 ben ortapediye de gittim fizik tedaviye de ikisi de görünen birşey yok romatolojiye git dedi ama bulduğum şehirde romatoloji doktoru yok o yüzden tam bir teşhis konulmadi doktor sadece şüphelendi ama ben eminim sabahları ayaklarimda tutulma oluyor bazen parmaklarimda da oluyor ve bu ağrı resmen vücudumu geziyor mesela 1 ay kolumun bie bölümü kemigim kırılmış gibi ağrıyor öteki ay o ağrı dizime geçiyor bu ay da ayağıma geçti
alazzeyneperva annesinin_beybisi adam akıllı bi doktor bulamadim ki bana şunu yapma zararli dese yapmicam bende bilmiyorum haliyle bitmiyo acilar anca tek bildigim egzersiz yürüyüş beni rahatlatiyo onla idare ediyorum
Mavi34 annesinin_beybisi dahiliyeci de tespit edebilir bu hastalığı belirtilerin evt benziyor. Eklem romatizmasinda sedimantasyon hep yüksek çıkar birde crp
annesinin_beybisi Mavi34 sedimentasyon en son 2 yıl önce bakmışlar değer aralığı yazmiyor ama değerim 33 diğerinde de 34 çıkmış crp zaten hep yüksek aile hekimimin de dikkatini çekti iltihap var galiba sende dedi bir de ben de sürekli idrar yolları enfeksiyonu var çocukluğumdan beri bu crp ’yi artırmaz değil mi
Mavi34 annesinin_beybisi crp her enfeksiyonda yukseliyor ama dedim.oyle değil. Romatizma takibini asıl sedimantasyondan yapıyordu benim doktorum