Merhaba anne adayları normal kontorlüme geldim dün sabah saatlerinde ve nstde sancım çıktı doktor serum taktı ama işe yaramadı artık bende hissediyodum sancıları ve yatışım yapıldı 4-5 saat nstye bağlı kaldım o sırada sancılarım 80-90 arası gidip geliyordu ve doktorum ilerlememesi için serum ilaç takviyesi ve her ihtimale karşı da ciğer geliştirici iğne vurdu şuan hala hastanedeyim hissettiğim bi sancım yok birazdan nstye bağlanıcam inşallah herşey yolundadır çünkü çok korkuyorum lütfen dua eder misiniz