Yavuzbeymom Hanımlar idrarımla birlikte gelen kırmızı renkte kanamam oldu . 6 haftalık hamileyim ikinci çocuğum . İlk çocuğum da da olmuştu ama böyle değildi . Ağrım yok . Çok korkuyorum dua edin bir şey olmasın 🥺
Mavi34 Yavuzbeymom idrarla geldiyse enfeksiyon veya kum da.olabilir. Ama yinede git bir muayne ol tahlil ver çok geçmiş olsun
Minikpandam1 Dualarımız seninle kuzum da idrarla ne alaka onu anlayamadım idrar ile vajina girişi aynı yerde değil ki
Yavuzbeymom Minikpandam1 idrarımla beraber kanamam da geldi demek istedim . Hani adet görürken oluyor ya öyle .
Minikpandam1 Yavuzbeymom idrar gibi değildi yani kanamam. Benim demek istediğim idrarın mı kanlı geldi yoksa sonrasında mı kan geldi farklı yerler ya o yüzden merak ettim peçeteye silince kan var mı ?
Yavuzbeymom Minikpandam1 ben yanlış telaffuz ettim sanırım canım şimdi tuvalete gittim peçeteye kan geldi evet . Bugün gideceğim doktora Rabbim kimseye yaşatmasın
AnnelikHayali Yavuzbeymom acilde kadın doğum doktoru olan bi hastaneye gidin lütfen aksatmayın. Rabbim yavrunuzu size bağışlasın.
Avokadoo @Yavuzbeymom acile gidin ozelse doktorunuz once arayin. Benimde pazar olmustu doktorum hemen acile yonlendirdi. Acilde giris yapio kadin doguma cikartio zaten
Birkuzucukbeklerken Yavuzbeymom Allah yardımcın olsun canım beklemeden hastaneye git umarım kötü bişey yoktur.