@Bartinanneleri740 ben de canımın her istediğini yedim, başlangıçta mide bulantım oldu ama istifralarım olmadığından ben de hiç kilo vermedim. Şuan 18.haftamız ve ben 6 kilo almış durumdayım. Kendi doktorum diyetisyen önerdi, başka bir doktora gittiğimde o da aynı şeyi söyleyince ben de diyetisyene gittim ve bence gidilmeli. Her şeyi yemek bebeğe fayda sağlamıyor, hatta bize zararı olabiliyor. Gebelik şekeri ihtimalini arttırıyor. Dengeli beslenmek en güzeli, inşallah bundan sonra diyet listeme uyucam. Umarım ben değil bebeğim yeterli kiloyu alır, onun da çok kilo almasını istemiyorum. Gelişimi haftasıyla uyumlu olsun yeter.