omerim32 Koyu sarı mı demelıyım acık yesıl mı anlayamadım bı akıntı var? Enfeksıyon desem ıdrar yollarında yanma yok. Eger kı enfensıyonsa nasıl gecer degılse ne bu
Yagmurbaran omerim32 bende ayniyim doktor fitilde verdi gecmedi doguma kadar surecekmiş bana oyle dediler ve 14 haftalik oldu halada gecmedi ama doktorunuza baş vurun
Happy-41 omerim32 vajinal enfeksiyon belirtisi tarifiniz bende de var geçmiyor bir türlü iki kere fitil kullandım düzelir gibi oluyor yine aynı sonra tekrar gidicem doktora .
Hatice_1326 Səlam idrar tahlili ver canım . Ben 1 hafta öncə verdim təmiz çıktı ama akıntı var , bəyaz
PrensesFiona Vajinal mantar enfeksiyonunuz var gebeliklerde sık görülebiliyor. Doktorunuza söyleyin mutlaka fitil vericektir. Aynı sorun bende de var 12. Haftandan sonra fitil kullanırsın demişti.