Anneyim42 Merhaba evet etiketleyince geldi hemen 😇 ben galiba kimyasal geçirdim 2 günde bir kan verdim değerim 1-2-3 diye kademeli hatta küsüratlı bi şekilde sırayla yükseldi ama 5den yukarıya çıkmadı, bu sabahta regl olmuşum gibi bişeyler geldi, aradan 1 saat geçmeden aniden içim fenalaştı bayılacak gibi oldum yere yığılıp kalmışım her gün kan vermekten kan değerim yerinden oynadı galiba soluğu hastanede aldık serum felan takıldı 😑