Nuriye41- İlk defa nst girdim ve 20 dakika süren nst nin nerdeyse ilk 10 dakikası 180-200 kalp atım hızıyla geçti. sonra 140-160 arasına indi. Biraz panik oldum ama aynı durumu yaşayan var mı
Huzurmelegim_28 Bizim bebekde öle olmuştu 200 vurmuştu sonra bi serum filan vermişlerdi normale döndü şuan allaha şükür bi sorun bazen heycan yapıyoruz buda bebeğe yansıyor olabilir inşallah bidaha çıkmaz sağlıkla kucağımıza alalım inşallahh🤲🤲🤲