Nutellaaaa canım balıkla süt ürünleri tüketilmez diye bişi yok. Ben balığın yanına yoğurt mezesi yapıp yiyorum, öyle söylemelerinin nedeni, balık taze değilse eğer zehirler. Yanında bide süt ürünü tükettiysen içinde bi madde var adını hatırlayamadım. O miktar artıyo. Zehirlenmen katlanıyo, o yüzden süt ürünü tüketmeyin derler. Yani balık zehirler süt ürünü değil. Bide senin içtiğin hap. Öyle üzerne süt içtin diye zehirlemez yani. Rahat ol