Bambis 30+2 uygulamaya göre 68 gün var ama ben uyuyamıyorum sağa dön sola dön beynim dalmiyor sanki yorgunum sabaha değin. Nasıl geçecek bilmiyorum. Var mı benim gibi olan 😒 Tavsiye var mı?
Eylem_kaya07 Gizrmdere_ uygulamaya göre son 14 ama sancılarım çok oluyor bel ağrısı falan da . Uykusuzluk bahsetmiyorum bile gece 20 defa rahat uyanıyorum uyusam bile