Ece003 ben✋Ben de tüp bebekle hamile kaldım hatta o ilaçlarla da çok kilo almıştım 58 kilo ile hamile kaldım 77.5 ile doğuma gittim, şimdi bebeğim 4 aylık ben 60 kiloyum bu hızla gidersem de 58′in altına çok rahat inerim, ben de 12. Haftada 64 kilo olmuştum doktorum böyle gidersen 90 kilo ile doğuma gidersin demişti çok şükür yine de öyle olmadı, yine de dikkat edin derim bundan sonra çünkü hızlı kilo alımlarımda diyabet riski olabiliyor, bi de bu kadar almasaydım şimdiye daha fit olmuştum belki de 🙈