Bugun 37 olduk. Normal doğum zor görünüyor iri bebek dedi dr m 3300 çıkmıştı 36+1 de kafa çapıda sınırdaymış zaten normal doğum için hazırlıgım yok ne ilişki oldu halegin başından beri ne yürüyüş spor nede nefes egzersizi 🤦🏻♀️doğum başlamazsa sezeryana da 39 dan önce almam dedi 😏bekliyoruz bakalım