DamlaNur29 Melike3535 benim doktorum 39dan önce alma taraftarı değildi açıkcası ciğer gelişimi için kilosu öndeydi ama ne kadar kalırsa içeride o kadar iyi demişti ikincidede 39dan evvel alma sanırım daha konuşmadık ama
Canfat Zeynep_49 dikişi sonuçta aldırmA işlemi oluyor benim ilk sezeryanım yapıştırma olmuştu çok memnun kalmıştım inşallah bunda da yapıştırma olur bugün konuşucam doktorumla bakalım 🤷♀️
Yengec35 Melike3535 erkek yarın sabah olucak hayırlısıyla herhangi bir kasılmam yoktu o yüzden bende beklemek istedim doktorda bişi söylemedi
Melike3535 Yengec35 Rabbım sağlık versin kolay bi şekilde atlatırsın inşallah Allah yardimcin olsun 😚
Kuzucuklar Melike3535 Bana doktorum 37 demisti ama bebişlerim beklemedi 33 hafta suyum geldigi için sezeryanla dogurdum
Melike3535 Kuzucuklar çoğul gebelikte erken doğum riski var canım sağlıklı olsunlarda gerisi önemli değil