Merhaba hanımlar 32+2 olduk. 3. Ayımda yoğun kanama ile düşük riski yaşamıştım buna bağlı olarakta doktorum erken doğum riskinde var diyor. bebeğim 25.haftadan beri baş aşağı duruyor ama başı direkt olarak aşağıda değilde sağ kasığıma meyilli duruyordu. Bir haftadır geceleri bel ve karın ağrısı çekiyordum doktorum enfeksiyondan ve magnezyumunu içmediğin için olabilir demişti antibiyotik vs kullanmaya başladım dün gece ise yine yoğun kasık ağrısı yaşadım adet sancısına benzer ve düzensiz yarı uyku halindeykende eşime ben doğurcam demişim sanırım o ağrıyla🤦🏻♀️ Sabah olduğunda ise bebeğin o hafif sağ kasığıma meyilli başı tamamen aşığadaydı çünkü yürürken rahmime baskı oluyor otururken falan çıkacak gibi vuruyor hareketleri resmen vajinanın hemen üzerinde hissediliyor sürekli idrarım varmış hissi veriyor hatta şuan bunu yazarken bile rahmimde itilme hareketleri var geceki sancılarımın sebebi pozisyonunu değiştirmesiymiş sanırım. tüm bunlar normal mi? Yaşayan var mı? Endişelenmeli miyim?😕