Ayku6138 hiç korkma ben ilk bebegimi de 22 haftalıkken kaybettim suni sancıyla doğum yaptım doğumdan çok onu alıp evime gelememek daha acı vericiydi inşallah sağ salim kucaklarimiza alırız hepimiz 💗 bunu düşün hep olumlu düşün aklına getirme doğumu bı şekilde olacak nasılsa bolca dua et 💜💜