Baharun2 kaçıncı haftadasın bilmiyorum ama benimde çok çok sertti. Magnezyum kullanmama rağmen. Sonra erken doğum riski çıktı. Haftada bir proluton iğne oldum bu haftama kadar 18den. adalat crono 30 Mg kullandım günde 1. Sonra artınca kasılmalarım günde iki yaptı. İğneyise 5 günde bire indirdi falan. Ama 36 ya yaklaştıkça ilaçları arttırmamıza rağmen kasılmalarım arttı ve ciddi acı vermeye başladı. 2-3 hafta kadar sürekli hastaneye gidip geldim hergün. Günde 2-3 serum mahnezyum aldım falan. Bu haftayı rahat geçirdim şükür. Doktorun bilgiliyse güveniyorsan ve sürekli kontrol ile sende 36 yı görürsün inşallah