36+4 hafta gebeyim alt tarafımda belimde çok ağrım vardı mide bulantımda çoktu 2 gün önce hastahaneye gittim 2 cm açılma var ama nts de sancı yok dediler geri gönderdiler bugün ağrılarımın artmasıyla yine geldim nts de düzenli sancı çıkmadı ama 2 kere alttan muane ettiler ve birden aşırı bir kanama başladı suyla karışık 2 defa örtü değişti üstüm başım mahvoldu halada geliyor bian tedbir amaçlı yatıralım takip edelim diye yatış verdiler bir sıkıntımı var neden bu kadar su gibi kan geliyor diyorum birşey yok normal diyorlar sizinde alttan muaneden sonra bu kadar fazla kanamanız oldumu