Kizlar simdi benim ikinci gebeligim ilk gebeligim sezeryan oldu hic yasamadim bilmiyorum su vs nisan gelmesi 34 haftalik gebeyim sabahtan beri idrardir diye kotu dusunmek istemedim donuma kadar bildiginiz su geldi aksam üstü yine oldu belim cok agriyo karnim cok sertlesiyor yatinca gecerdi onceden gecmiyor ara ara ic camasirima seffaf bildiğiniz su siziyo sizinki nasil bisey su gelmesi nasil oluyo rengi vs koku varmiydi biraz uzun oldu ama korkuyorum esim gelicek birazdan isten acile gidicem birde sizden duymak isterim simdiden teşekürler ederim