7 gündür kovitim maalesef bu süreç içinde kendi doktoruma sordum bir sıkıntı olduğunda alabiliyor musunuz diye Kovit bölümü olmadığı için alamıyorlar ama doğum yaptırabiliyorlar işin ucu para çünkü (Özel Hastane). Bir çok özel hastaneyi aradım kovitli gebe almıyorlar ama başka türlü saçma sapan şeylere para istemeyi biliyorlar. Aynı şekilde devlet hastaneleri 2 tane hastane değiştik Kovit bölümleri olmasına rağmen karar almışlar bakmıyorlarmış hamilelere herkes birbirine paslıyor. Şuan hamile olan Kovit hastalara bakan devlet hastanesindeyim Kocaeli de sadece bu hastane bakıyor bakmasa evde ölüp gidicektim galiba böyle iş yaptıkça kimse aşı olmak istemez yaptıkları rezillik çünkü!