Ardacevik1 Merhaba sevgili anneler. Ben normal doğum yapacağım ve. Özel hastanede ebenin girmesini istiyorum. Bütçeden dolayı ve zaten çoğunlukla ebe. Doğurtuyo kesiyo dikiyo sizin düşünceleriniz nedir doğumuna ebe giren varmı pylaşırsanız sevinirm🙏❤️
Babymoomy Ardacevik1 canım ilk defa duymadım ama aradaki farkı hiç anlamadım ben normal doğum yaptım ebe de girdi hemşire de asistanda 7kişilik kadroydular kendş doktorum ıkınmaya açıklığa yardım etti ebe karnıma destek uyguladı doktorum bebeği çıkardı kordonu kesti dikil attı ebe bebeği alıp gitti sadece
Ardacevik1 nvn-mutlu evet farklı oluyor araştırın istersenz devlette doğurmak istemyenler için iyi oluyor
Ardacevik1 Babymoomy evet işk doğumuma. Ebe herşeyi yaptı af edersin kafası çıkana kadar ebe yaptı gerisini doktor yaptı. Aynı işleme fazla para veriyoruz gibime geliyor eşimin hlası yaptı ordan biliyorum gayet sağlıklıydılar anne ve bebek ama ben kararszm
nvn-mutlu Ardacevik1 ben normalde özele gidiyorum sağlık sigortam var bide mecbur sezeryan olucam ama hamile arkadaşım var birazcık maddi sıkıntıları var ona yazıcam şimdi 🥰
Ardacevik1 nvn-mutlu nvn-mutlu evet söyleyin bi araştırsnlar. Çünkü böyle bişeyde var maddi durumu olmayanlar için iyi bence
Feyza-nur Ardacevik1 bence bu hastaneden hastaneye değişiyor ben bursa okumuştum hastaneme sordum öyle birşey yok malesef doktorsa yaptırsa 3000 ebede yaptırsa 3000 dediler
Ardacevik1 Feyza-nur Feyza-nur evet olabilir 3000 ne kadar yüksek ya 😔 insan doğururken kaç kere düşünülmeli burda dr.girse 1500 tl